ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ
COMUNA ACĂŢARI
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A NR. 6
din 06 Februarie 2015
Privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2015
Consiliul Local Acăţari,
Avînd în vedere prevederile art.38 (2) litera "d"din Legean nr.215/ 2001 ,privind administraţia publică locală, republicată;
În conformitate cu prevederile art.16 din Legea nr.500/2002,privind finanţele publice locale;
Ţinând cont de Legea nr. 186 din 2014 privind Bugetul de stat pe anul 2015
Având în vedere Decizia nr. 265892/04.08.2015 a Administrației Județene a Finanţelor Publice Mureş privind repartizarea sumelor defalcate din TVA și impozitul pe venit pentru echilibrarea bugetelor locale,
Având în vedere Decizia 266383 din 13.08.2015 peivind repartizarea suplimentării nivelului maxim de cheltuieli de personal,
Se propune rectificarea bugetului pe anul 2015 conform art. 49 alin 4.) 5.) din legea 273/2006
În temeiul art.45 alin. (2) din Legea nr.215/2001,privind administraţia publică locală,republicată
H o t ă r â ş t e :
Art.1.Se aprobă Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2015, conform anexei, care face parte integrantă din prezenta propunere cu următorii indicatori principali:
Lei
Nr. Crt. |
Denumirea Indicator |
Cod Ind |
Aprobat pe anul 2015 |
1 |
Venituri proprii de la pers fizice şi pers juridice |
|
2.057.000 |
2 |
Cote def. Din Impozitul pe venit |
040201 |
826.000 |
3 |
Sume alocate din cote def. Imp. Venit ptr. Echilibrare |
040204 |
0 |
4 |
Sume defalcate din TVA |
110202 |
1.792.000 |
5 |
Sume def. Din TVA din Învăţământ – salarii si hotarari judecatoresti |
110202 |
1.415.000 |
6 |
Sume def. Din TVA din Învăţământ – cheltuieli cu bunuri si servicii |
110202 |
160.000 |
7 |
Sume def. Din TVA ptr. Asistenţi handicapaţi |
110202 |
173.000 |
8 |
Sume def. Din TVA ptr. Evidenţa Populaţiei si ajutor de incalzire |
110202 |
43.000 |
9 |
Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget |
110206 |
74.390 |
10 |
Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget – Direcţia Finanţelor Publice |
110206 |
74.390 |
11 |
Subvenţii de la alte bugete |
4202 |
67.000 |
12 |
Subvenţii pentru încălzirea loc. |
420234 |
40.000 |
14 |
Subvenţii de la buget de stat ptr. Finanţarea sănătăţii |
420241 |
27.000 |
15 |
Sume primite de la UE in contul platilor efectuate |
4502 |
838000 |
|
TOTAL VENITURI conf. anexei |
|
6.032.390 |
|
TOTAL CHELTUIELI |
|
6.262.390 |
|
TOTAL VENITURI sectiunea de functionare |
|
5.194.390 |
|
TOTAL CHELTUIELI sectiunea de functionare |
|
5.194.390 |
|
TOTAL VENITURI sectiunea de dezvoltare |
|
838.000 |
|
TOTAL CHELTUIELI sectiunea de dezvoltare |
|
1.068.000 |
|
Deficitul secţiunii de dezvoltare acoperit din excedentul anului 2012 |
|
230.000 |
Se aprobă - Cheltuieli Secţiunii de Funcţionare 5.194.390 lei
- Cheltuieli Secţiunii de Dezvoltare 1.068.000 lei
Art.2. Se aprobă cheltuieli aferent drepturi contract colectiv de muncă în valoare totală de 183.000 lei din următoarele conturi 5102, 5402, 6102, 6602, 6702, 7002, 7402, 7010, după cum urmează:
Art.3. Pentru cheltuielile aferente cheltuielilor de transport pentru învăţământ se aprobă suma de 50.000 lei
Art.4.Se aprobă bugetul activităţii autofinanţate, conform anexei,care face parte integrantă din prezenta, cu următorii indicatori:
Venituri Cheltuieli
- serviciul public de reparaţii 99.000 99.000
- cămin cultural 201.000 201.000
Venituri proprii cămin 141.000 141.000
Subvenţii cămin 60.000 60.000
- păşuni comunale 7.000 7.000 - silvicultură 53.000 53.000
Aprobat
Total venit 360.000
Total cheltuieli 360.000
Art.5. Repartizarea excedentului anului 2014:
Total excedent: 506.800
Din care virări către buget pentru gol de casă sectiunii de functionare 2015 300.000
Finanţare secţiune de dezvoltare 2015 206.800
Art.6 Se propune finanţarea următoarelor lucrări/dotări de investiţii din bugetul local
Nr. Crt. |
Denumirea investiţiei |
Suma propusă cu TVA - Lei - |
Cod. Ind. |
1 |
Achizitionare teren agricol |
50.000 |
51.02 |
2 |
Achizitionare cort iundustrial |
150.000 |
84.02 |
3 |
Asfaltare DC 43 Gaiesti Suveica |
30.000 |
65.02 |
4 |
Servicii consiliere proiect POSDRU |
200.000 |
51.02.56 |
5 |
Utilaje comunale |
184.000 |
70.02.56 |
|
TOTAL |
614.000 |
|
Art.7. Se aprobă alocarea sumei de 400.000 lei pentru finanțrea asociaților și cultelor religioase.
Art.8. Se aprobă Bilanțul pe anul 2014 a SC. Salubritate Valea Nirajului SRL.
Art.9. Se aprobă Planul Achizițiilor Publice aferent anului 2015 (Anexa 1 la HCL)
Art.9.Ordonatorul principal şi compartimentul financiar vor duce la îndeplinire prevederile prezentului proiect.
Preşedinte de şedinţă
Paizs Sarolta
Secretar,
Jozsa Ferenc